Doorgaan naar inhoud

Land

Verzenden & Bezorgen

We houden je maar al te graag op de hoogte van de status van je bestelling. Hoe we dat dan doen? Nou, zo:
1. Zodra we je bestelling hebben ontvangen krijg je automatisch een ontvangstbevestiging per mail.
2. Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten krijg je een verzendbevestiging per mail. In diezelfde mail geven we je ook het track & trace nummer van je bestelling. 
 
Track & trace
Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft kun je op de website van de bezorgdienst via de track & trace link jouw bestelling volgen. Bij kleinere producten die als brievenbuspakketje verstuurd worden vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.
Levertijd
De meeste producten hebben wij op voorraad en worden de volgende werkdag al geleverd. Bij je bestelling geven wij aan wanneer je de bestelling kunt verwachten. Deze wordt neutraal en discreet verpakt en via PostNL en alleen bij je huisadres aangeboden (dus niet bij de buren). Ben je niet thuis, dan kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier blijft je pakje ongeveer drie weken liggen voordat het naar ons teruggestuurd wordt.
Verzendkosten
We doen ons uiterste best om de kosten zo laag mogelijk te houden. Bij bestellingen in Nederland tot € 50,00 kost verzending € 6,95. Bij bestellingen boven de € 50,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Bij bestellingen in België tot € 100,00 zijn de kosten voor verzending € 9,25 en boven € 100,00  gratis.
Aflevering bij een PostNL punt (alleen voor bestellingen in Nederland en België)
Wil je liever dat je bestelling bij een PostNL punt wordt afgeleverd? Dat kan voor bestellingen in Nederland en België. Kies in het bestelproces voor Ophalen op PostNL punt en nadat je de bestelling hebt voltooid krijg je de optie waar je de zending wilt ophalen